بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

فعالیت بیش از ۴۰ تیم بانوان در فوتبال و فوتسال استان

  • کد خبر: ۱۵۶۹۱۰
  • ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
فعالیت بیش از ۴۰ تیم بانوان در فوتبال و فوتسال استان
نایب‌رئیس بانوان هیئت فوتبال خراسان‌رضوی آخرین وضعیت فوتبال و فوتسال استان را تشریح کرد.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛  فاطمه شریف، تنها مربی خراسانی که یکی از دو مدرس رسمی AFC در ایران محسوب می‌شود، سال پرفرازونشیبی را در سال ۱۴۰۱ پشت‌سر گذاشت. شریف در اولین دوره سوپرلیگ فوتسال بانوان با نصر فردیس قرارداد بست و درحالی‌که جای خالی تیمی از خراسان‌رضوی و مشهد در این دوره حس می‌شد، توانست با حضورش در نصر، بازار سوپرلیگ را برای مشهدی‌ها نیز گرم کند. او همراه با تیمش تا یک‌قدمی و لمس جام قهرمانی پیش رفت، اما با بدشانسی و اشتباهات داوری درنهایت به نایب‌قهرمانی در این رقابت‌های سخت رضایت داد.

فاطمه شریف دراین‌باره اظهار کرد: در سالی که گذشت، شاهد لیگ پویا و بازی‌های باکیفیت و فنی بودیم و برخلاف لیگ‌های قبلی، نتیجه هیچ مسابقه‌ای از قبل مشخص نبود. دقیقا در اواخر دور اول بود که پدرم را از دست دادم و این حادثه تلخ، سختی کار را برای من و تیمم دوچندان کرد؛ اما به‌دلیل تعهد کاری و با حمایت خانواده و مدیریت باشگاه و بازیکنان، سعی کردم هرچه سریع‌تر به تمرینات برگردم و پس از غیبت در بازی شیراز، از بازی رایزکو کنار تیم بودم.

این اتفاق بسیار ناگوار نقطه عطفی برای تیم بود، چراکه با همدلی و تلاش بیشتر ما تا انتهای لیگ دیگر هیچ بازی را به حریفان واگذار نکردیم و قطعا اگر ناداوری در بازی با مس رفسنجان اتفاق نمی‌افتاد، ما در انتهای لیگ جام قهرمانی را بالای سر می‌بردیم. البته نایب‌قهرمانی با یک امتیاز کمتر و با آن اوضاع سخت، چیزی از قهرمانی کم نداشت.

نایب‌رئیس بانوان هیئت فوتبال خراسان‌رضوی و مدرس رسمی AFC درباره وضع فوتسال خراسان بیان کرد: فوتسال بانوان خراسان از قطب‌های فوتسال کشور است. در سال‌های قبل طرف‌داران زیادی هر هفته برای تماشای بازی‌های تیم مشهد به سالن مسابقات می‌آمدند و همین امر باعث شد اقبال دختران خراسان به فوتسال و فوتبال بانوان بیشتر شود. امروز شاهد حضور بیست تیم در لیگ دسته‌یک فوتسال استان و شانزده تیم در لیگ‌برتر استان و ۱۰تیم در لیگ‌برتر فوتبال استان هستیم.

او تصریح کرد: امیدوارم با حمایت بیشتر صنایع خصوصی و ارگان‌های دولتی، بار دیگر شاهد قدرت‌نمایی دختران خراسانی برای تیم‌های استان باشیم. به‌جرئت می‌توان گفت در بیشتر تیم‌های سوپرلیگ کشور در این فصل، بازیکنان خراسانی نقشی پررنگ داشتند. سال گذشته شاهد حضور تیم خانه من مشهد با نیرو‌های کاملا بومی در لیگ‌برتر کشور بودیم که نتایج قابل قبولی کسب کردندو حتی می‌توانستند سهمیه سوپرلیگ را کسب کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->